Protocolul de reclamație.

număr: ...................... / se completează de către vânzător /
Vânzător: Sentop, Ltd., Oravský Podzámok 288, 027 41 Oravský Podzámok, ID: 46835318, info@3dhodiny.sk

a) Cumpărător: .............................................. .................................................. .................................................
(b) Produsul revendicat: ..............................................................................................................................
..............................................................................................................................
..............................................................................................................................
c) document de achiziție: .............................. d) data achiziționării: .................. ..................
e) Data revendicării: ............................................ .................................................. ....................
f) Defecte reclamate .............................................. .................................................. ......................................
.................................................. .................................................. .................................................. .....................
.................................................. .................................................. .................................................. ....................
Instruirea consumatorilor: enumerată în Regulile privind reclamațiile, punctul 27.
g) Consumatorul are dreptul de a aplica: □ în mod corespunzător, la timp și fără îndepărtarea de încărcare a defectelor □ Produs de înlocuire □ □ piese de schimb pentru produsul de schimb al produsului defect pentru impecabil, □ anula contractul de achiziție □ reducere rezonabilă din prețul produsului. / consumatorul marchează una dintre opțiunile /
h) Precizați modul în care vânzătorii de plângere: □ □ imediat în termen de 3 zile lucrătoare / Acesta este un caz complex /, □ în termen de 30 de zile de la depunerea plângerii / necesară evaluarea tehnică complexă a produsului /
i) Echipament de plângere: □ imediat, □ plângere va fi furnizată la: ...............................
Cumpărător: ............................................... Vanzator .............................................
/ semnături numai în cazul unei reclamații prin poștă /
j) Cum se revendică o cerere:
□ o cerere scrisă de preluare a zilei ....................
k) * Cerere de credit: □ defect liber - repararea, înlocuirea □ □ produs piese de schimb de produs □ schimb produsul defect pentru impecabil, □ anula contractul de achiziție □ reducere rezonabilă din prețurile .......... % în valoare ........... EUR,
l) * Cerere respinsă, motive:
..............................................................................................................................
...................... ...................................................................................................... ..
..............................................................................................................................

Data plângerii: ....................................................


Vânzător: ............................................. Cumpărător:. .............................................