CONDIȚII DE AFACERI
1. DISPOZIȚII GENERALE
1. Acești termeni și condiții reglementează drepturile și obligațiile părților în temeiul contractului de vânzare încheiat între:
I. Date de bază
Vânzător: Sentop, Ltd., Oravský Podzámok 288, 027 41 Oravský Podzámok
IČO: 46 835 318
Cod fiscal: 2023630290
Număr cont: IBAN: SK90 8330 0000 0026 0072 7165
Numărul de cont pentru comenzi din Republica Cehă: CZK 2000727153/2010 înregistrate în Registrul: Judecătoria Žilina, File No. 57677 / L
Detalii de contact:
tel: +421915371630 email: info@3dhodiny.sk
(denumit în continuare "vânzător")
și
Cumparatorii care au obiect cumpărarea și vânzarea de bunuri pe furnizor de e-commerce site-ul web.

Autoritatea de supraveghere:
Inspectoratul SOI pentru Žilinský kraj
cu sediul în Žilina
Predmestská 71, telefon PO Box B-89, 011 79 Žilina 1 Divizia de supraveghere și Departamentul Juridic. nr. 041/763 21 30, 041/724 58 68 fax. nr. 041/763 21 39
e-mail: za@soi.sk

Adresa pentru revendicări, retrageri, reclamații și reclamații:
Sentop, Ltd., Oravský Podzámok 288, 027 41 Oravský Podzámok, ID: 46835318, info@3dhodiny.sk
2. Obiectul contractului
Obiectul contractului sunt singurele elemente de bunuri și servicii (produse) menționate în mod expres în contractul de achiziție - ordine. Cantitate, caracteristici, prețuri și alte date conținute pe site-ul web furnizor de date sunt obligatorii.
Vânzătorul se angajează să livreze cumpărătorului:
- produsul nu prezintă defecte, în conformitate cu specificațiile sau caracteristicile obișnuite pentru tipul de servicii
- produsul respectă standardele, normele și reglementările aplicabile în Republica Slovacă.


Părțile convin că cumpărătorul a trimis vânzătorul confirmă că este de acord cu acești termeni și condiții generale și termenii și condițiile se vor aplica tuturor contractelor de vânzare încheiate la orice site de e-commerce operate de către vânzător sub care vânzătorul livrează produsul în cauză a prezentat pe site-ul web al cumpărătorului ( „Acordul de cumpărare“) și toate relațiile dintre vânzător și cumpărător care apar în special în momentul încheierii contractului și plângerea a mărfurilor.
3. Anularea ordinului
Anularea comenzii de aprovizionare:
Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda fără a da nici un motiv, în orice moment înainte de confirmarea sa de legare, iar cumpărătorul are dreptul de a anula contractul, din care subiectul este livrarea produsului, chiar înainte de începerea perioadei de retragere.
În cazul în care vânzătorul într-un timp util și în mod corespunzător să informeze consumatorii cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu § 3 alin. 1 punct. h), consumatorul are dreptul, fără a da un motiv de a se retrage din contract la distanță sau contractul încheiat în afara spațiilor comerciale vânzător în termen de 14 zile de la data livrării.
Vanzatorul isi exercita dreptul la plata de daune-interese în special în cazul achiziționării produsului „la cerere“, care a fost necesară pentru a obține cererea cumpărătorului sau în cazul în care contextul asigurării că produsul a luat deja costurile demonstrabile. Taxa de anulare poate fi până la prețul de achiziție al produsului.
Anularea comenzii de către vânzător:
Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda sau o parte a acesteia în următoarele cazuri:
- pentru a nu a fost posibil pentru a confirma legarea (incorect enumerate numărul de telefon este disponibil cumpărător, cumpărătorul nu răspunde la e-mail-uri etc.).
Termenii și condițiile generale fac parte integrantă din Contractul de achiziție. În cazul în care vânzătorul și cumpărătorul încheie un contract de achiziție scris în care acestea sunt de acord condițiile de derogare de la condițiile generale de afaceri, prevederile contractului de achiziție dat prioritate față de termenii și condițiile generale.
4. MODUL DE UTILIZARE A CONTRACTULUI DE CONSTRUCȚIE
1. Contractul de cumpărare este introdus într-o acceptare obligatorie a propunerii de a încheia un contract de achiziție cumpărătorului de către vânzător sub forma unui mesaj de e-mail trimis de către cumpărător către vânzător sau un cumpărător trimiterea formularului de pe site-ul web al vânzătorului sau ca un cumpărător la ordinea vânzător de telefon ( „Ordinul“) .
2. legarea acceptării comenzii de către vânzător de telefon sau e-mail de confirmare sau de confirmare cumpărătorului prin intermediul vânzătorului mesaje private cumpărătorului prin acceptarea ordinelor după primirea prealabilă a cumpărătorilor de comandă marcate ca „confirmarea comenzii“.
3. acceptarea deplina a ordinului conține informații despre numele și specificațiile produsului a căror vânzare este obiectul acordului de achiziție, informații suplimentare cu privire la preț și / sau alte servicii, numele și adresa locului unde și modul în care produsul urmează să fie livrat, precum și informații referitoare la preț, condițiile , procesul și data livrării produsului, sau alte date.
5. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE VÂNZĂTORULUI
1. Vânzătorul este obligat:
a. livra la comanda confirmată de către vânzător la cumpărător la produsul numit cantitatea, calitatea și timpul.
b. pentru a se asigura că mărfurile livrate îndeplinesc obligațiile prevăzute în legislația aplicabilă Republicii Slovace,
c. treci cumpărătorului cel târziu cu produsul sub omnej sau chiar format electronic, toate documentele necesare pentru acceptarea și utilizarea produsului și a altor documente prevăzute de legislația în vigoare (informații privind caracteristicile instrucțiunilor de produs pentru instalare, operare, utilizare, întreținere și instrucțiunile de siguranță în limba slovacă, sub formă de retragere, card de garanție / în cazul în care consumatorii necesar, respectiv. În cazul în care vânzătorul va oferi o perioadă de garanție mai mare decât cea legală de garanție / dovada achiziționării produsului). 2. Vânzătorul are dreptul la plata corectă și la timp a prețului de cumpărare al cumpărătorului pentru produsul livrat. 6. Drepturile și obligațiile cumpărătorului 1. Consumatorul are dreptul, fără a da nici un motiv pentru a anula contractul, în scris, în termen de paisprezece zile (Legea nr. 102/2014 privind protecția consumatorilor, atunci când vinde bunuri sau servicii pe baza contractului la distanță sau a contractului din din sediul vânzătorului) de la data primirii mărfurilor sau de la încheierea contractului de prestare de servicii. Prin retragerea din contract, contractul este anulat de la bun început. 2. Consumator: a. Luați produsul achiziționat sau comandat, b. va plăti vânzătorului prețul de cumpărare convenit în perioada de scadență convenită, inclusiv costul de livrare a produsului; confirmă primirea produsului prin e-mail, prin semnătură sau prin semnătura persoanei responsabile. Consumatorul are dreptul de a livra un produs în cantitate, calitate, data modul și locul convenit de părți în acceptarea ordinului de legare. 7. LIVRARE 1. Metodele de livrare a mărfurilor tovaruDodanie fi după cum urmează: - serviciu de curierat, - pentru serviciul poštou.2 slovac. Prețul și plata. Atunci când comandați produsul și livrați-l. de transport maritim + manipulare post-spoluSlovenskou - pachet de greutate 1 kg 4,90 EURSlovenskou postărilor - greutate pachet de la 1.01 kg 7.00 EURKuriérskou serviciu GLS 6,90 EURCena de livrare este valabilă pe teritoriul Republicii Slovace. La trimiterea mărfurilor în străinătate, costurile de transport analizate individual, pe baza unui preț de transport maritim în afara republiky.Kupujúci slovacă este obligat să plătească prețul de achiziție al produsului convenit în contract la momentul încheierii contractului de achiziție, inclusiv costul de livrare a mărfurilor ( „preț de achiziție“ ) în conformitate cu Legea nr. 18/1996 Coll în formă modificată - în numerar, curier direct, mesageri - transfer bancar în contul vânzătorului - PayPal - un kartou.3 de plată. În cazul în care cumpărătorul plătește prețul de achiziție de data Plata prin transfer bancar este data la care prețul integral de achiziție creditat în contul IBAN al vânzătorului: SK90 8330 0000 0026 0072 7165 VS: Nu. Objednávky.4. Cumpărătorul trebuie să plătească vânzătorului prețul de achiziție convenit pentru produsul în perioada în conformitate cu acordul de achiziție, dar nu mai târziu de la primirea produsului. 5. În cazul în care cumpărătorul plătește prețul de cumpărare pentru produsul convenit în contract, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract și cere restituirea prețului de achiziție numai în conformitate cu legile aplicabile ale Republicii Slovace. 6. În cazul în care cumpărătorul nu reușește să plătească vânzătorului prețul întreg de achiziție în preluarea produsului, părțile sunt de acord că vânzătorul are dreptul de a se retrage din contract și să solicite rambursarea pentru costurile suportate pentru comandarea și livrarea produktu.7 neplătite. Prețul produselor pe site-ul vânzătorului este valabil la momentul comenzii bunurilor. Prețul de achiziție va fi considerat plătit prin creditarea prețul integral de cumpărare în contul vânzătorului, în cazul transferului de plată în contul vânzătorului sau prin plata în numerar kuriérovi.9. Vânzătorul își rezervă dreptul de a achiziționa produsul până când prețul de achiziție a fost plătit integral. O dovadă de cumpărare emisă pe baza unui contract de cumpărare între vânzător și cumpărător este, de asemenea, un document fiscal.11. Primirea produsului către cumpărători este practic posibilă numai după ce a fost plătită integral, dacă nu sa convenit altfel. Prețul produsului este prețul mărfurilor transportate, așa cum este descris în 7.2.13 de mai sus. Produsul este comercializat de către cumpărător și modele, cataloage, scrisori de tip, vânzătorul carte de culoare, plasat pe site-ul de e-commerce predávajúceho.14 expuse. Cu excepția cazului în care vânzătorul și consumatorul convin altfel, vânzătorul trebuie să completeze comanda consumatorului în termen de 30 de zile de la livrare. 15. Cumpărătorul preia produsul prin mijloacele care sunt indicate în acceptarea de către cumpărător a ordinului cumpărătorului. 16. Informațiile privind caracteristicile produsului, cantitatea, dimensiunile și alte date conținute în cataloage, broșuri și alte furnizor de comunicații plasat pe site-ul web al furnizorului de e-commerce este obligatoriu date. 17. Locul de livrare al produsului este dat un loc în acceptarea comenzii de către vânzător, cu excepția cazului în care părțile convin altfel în contract. 18. Vânzătorul trebuie să livreze produsul cumpărătorului la adresa specificată în contractul de cumpărare către cumpărător. Se consideră că produsul a fost livrat în momentul livrării produsului la adresa indicată în acceptarea obligatorie a comenzii. În cazul vânzătorului transportul mărfurilor către cumpărător la locul specificat în contractul de cumpărător, cumpărătorul preia bunurile personal sau a se asigura că mărfurile sunt preluate de către persoana care autorizează cazul absenței sale de la primirea mărfurilor specificate în contractul de cumpărare și au semnat protocolul de livrare și livrarea de bunuri. a treia persoană împuternicită să primirea de bunuri specificate în contractul de vânzare vânzătorul este obligat să prezinte original sau copie a contractului de cumpărare și dovada de plată a mărfurilor și a scris valența completă. În cazul în care devine necesar să se repete livrarea de bunuri din cauza absenței cumpărătorului la locul specificat în contract, astfel toate costurile aferente sunt suportate de către cumpărător, în special livrarea repetată a mărfurilor la destinație în contract. Bunurile sunt considerate livrate în momentul livrării de bunuri la adresa indicată în cererea și acceptarea comenzilor luate la momentul primirii fizice de către cumpărător, respectiv. reprezentantul său autorizat sau refuzul preluării mărfurilor de către transportator în momentul livrării și livrării bunurilor. Costurile asociate cu vynáškou care nu sunt incluse în prețul de achiziție al bunurilor și vânzarea acestor servicii nu este obligat cumpărător poskytnúť.21. În cazul în care cumpărătorul inspectat produsul după livrare și a constatat că produsul are un defect, să notifice Vânzătorul și va aplica din produsul vânzătorului cerere, respectiv. retragerea din contract a vânzătorului.22. În cazul în care vânzătorul nu îndeplinește contractul, deoarece produsul comandat nu pot fi livrate sau serviciile sunt furnizate, acesta informează de îndată consumatorul și în termen de 14 zile, el va returna prețul plătit pentru produsul sau depozit, în cazul în care vânzătorul și consumatorul sunt de acord cu despăgubiri. În cazul în care vânzătorul și consumatorul convin asupra îndeplinirii alternativă, Vânzătorul va plăti toate costurile au demonstrat că consumatorii cheltuit pentru a comanda un produs sau serviciu. Atunci când împlinirea alternativă, vânzătorul trebuie să livreze consumatorului un produs sau un serviciu oferă cu aceeași calitate și preț. 8. ACHIZIȚIA DE PROPRIETATE ȘI TRANSFERUL DE RISC DAUNE TOVAREKupujúci dobândește proprietatea asupra bunurilor până la plata integrală a prețului de achiziție complet pentru mărfurile. 9. COPYRIGHT Dreptul de autor este reglementat de Legea drepturilor de autor nr. 185/2015 Z. z. astfel cum a fost modificată.10. DATE PERSONALE ȘI DE PLĂȚI ȘI PROTECȚIA ACESTUIA1. Părțile convin că cumpărătorul în cazul în care o persoană fizică este obligată să informeze vânzătorul numele complet, adresa permanentă, inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e-mail. 2. Părțile convin că, în cazul în care cumpărătorul unei persoane juridice trebuie să anunțe vânzătorului numele companiei, adresa, inclusiv codul poștal, numărul de identificare, numărul de identificare fiscală, numărul TVA, numărul de telefon și adresa de e-mail. 3. Cumpărătorul declară că este de acord, în conformitate cu prevederile art. § 7 alin. 1 din Legea nr. 122/2013 Z. z. Protecția datelor cu caracter personal, astfel cum a fost modificat, către vânzător și să păstreze datele cu caracter personal prelucrate, în special a celor menționate mai sus și / sau sunt necesare pentru vânzător și le-a tratat în toate informațiile lor systémoch.Predávajúci se angajează să datele cu caracter personal ale cumpărătorului ar trebui să fie tratate și tratate în conformitate cu legislația slovacă aplicabilă. Cumpărătorul acordă vânzătorului acest consimțământ pentru o perioadă de cinci ani. Cumpărătorul poate, în orice moment, să-și retragă în scris acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal. 4. Vânzătorul nu vine în contact cu informațiile cardului de credit sau pentru informații cu privire la numele de conectare sau parole sau coduri introduse de către cumpărător să plătească pentru produsul. Operatorii gateway-ului de plată sunt pe deplin responsabili pentru protejarea acestor date. Cumpărătorul declară că este de acord în conformitate cu § 7 alin. 1 din Legea nr. 428/2002 Coll. Protecția datelor cu caracter personal, astfel cum a fost modificat, la vânzător și să păstreze datele cu caracter personal prelucrate care sunt necesare pentru vânzător și le-a tratat în cutia lor. Vânzătorul se obligă să trateze și să păstreze datele personale ale cumpărătorului în conformitate cu legislația slovacă aplicabilă. Cumpărătorul acordă vânzătorului această permisiune pentru o perioadă nedeterminată de timp. Cumpărătorul poate retrage, în scris, consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Acordul expiră în termen de o lună de la primirea revocării acordului cumpărătorului către vânzător. Securitatea datelor și confidențialitate:. Luate smenica GDPR ■ Cumpărătorul își exprimă acordul cu privire la prelucrarea și arhivarea datelor cu caracter personal, atâta timp cât este necesar pentru mobilarea și livrarea comenzilor primite, prin e-mail la adresa: info@3dhodiny.sk formularul de comandă de mai jos sau în format electronic . ■ cumpărătorul își retrage acordul pentru prelucrarea și arhivarea datelor cu caracter personal prin e-mail info@3dhodiny.sk, formularul de comandă de mai jos sau în formă electronică, sau prin e-mail. ■ vânzătorul nu va vinde datele personale primite de la cumpărător către terți, cu excepția transportului compania este furnizată pentru livrarea transportului ■ Vânzătorul se angajează să direcționeze livrarea internă Directiva Evč.0715-2205-2018-11, care este preparat în conformitate cu reglementările Uniunii Europene - GDPR și este disponibil gratuit clienților pentru inspecție la sediul companiei: Oravský Podzámok 288, 02741 Slovacia 11. familiarizat cu prelucrarea datelor cu caracter personal în temeiul § 15 din Legea nr. 122/2013 Z. z. privind protecția datelor cu caracter personal și cu privire la modificarea anumitor legi (denumită în continuare „Legea“) A. 1. Date de identificare ale operatorului: prevăzute la alineatul 1 Comerț podmienok.A. 2. ID intermediar: Nu. B. Scopul prelucrării datelor cu caracter personal: pentru livrarea corectă și corectă a mărfurilor comandate și vândute, toate în sensul consimțământului. C. Informații personale: numele, prenumele, titlul, adresa, adresa de e-mail, contactul telefonic. D. Informații suplimentare care au fost notificate unei persoane care prelucrează date cu caracter personal: 1. O lecție de dorință de a furniza datele personale solicitate; în secțiunea 10, paragraful 1 din prezentul articol, 2. Timpul pentru acordul de 5 ani după aprobare 3. Terții atunci când așteptat sau clar că datele lor personale vor fi furnizate: Nu este cazul 4. Zona beneficiarilor în cazul în care se presupune sau este evident că datele personale vor fi puse la dispoziția acestora: nu se aplică. Țările terțe, în cazul în care se prevede sau este evident că datele cu caracter personal vor fi transferate în aceste țări: Nu se aplică. E. Forma publicării datelor cu caracter personal: nu este dezvăluită. Informațiile privind drepturile persoanei vizate 1. Persoana vizată are dreptul la o solicitare scrisă de la operator: - confirmarea sau nu date cu caracter personal prelucrate de acesta, - un general inteligibil informații sub formă privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul sistemelor informatice în conformitate cu § 15 alin. 1 punct. (a) - (e) din lege; - în general, o formă inteligibilă informații exacte cu privire la sursa de la care a primit prelucrarea datelor sale personale - într-o formă ușor de înțeles, în general, lista de date cu caracter personal supuse prelucrării, - repararea sau eliminarea unor informații incorecte, incomplete sau depășite obiectul lor de date cu caracter personal prelucrarea, eliminarea datelor sale cu caracter personal a căror scop de prelucrare sa încheiat; - distrugerea datelor sale personale supuse prelucrării în cazul unei încălcări a legii - blocarea datelor sale cu caracter personal ca urmare a retragerii consimțământului înainte de expirarea termenului de valabilitate a acestuia, în cazul în care controlorul prelucrează date cu caracter personal, cu acordul persoanei în cauză. - Dreptul persoanei în cauză, poate fi restrâns numai în cazul în care o astfel de restricție rezultă dintr-o lege specială sau în aplicarea acesteia ar submina protecția persoanei în cauză, sau ar încălca drepturile și libertățile altora. 2. Persoana în cauză, la cerere scrisă are dreptul de a se opune la: - prelucrarea datelor sale cu caracter personal, ceea ce implică faptul că acestea sunt sau vor fi prelucrate în scop de marketing direct fără consimțământul ei și să caute distrugerea lor, - utilizarea datelor cu caracter personal cuprinse în § 10 ODS. Articolul 3 d) În scopul comercializării directe în comunicațiile poștale sau în furnizarea de date cu caracter personal menționate la secțiunea 10 Articolul 3 (d) din lege în scopul comercializării directe. 3. Alte drepturi sunt guvernate direct de Legea nr. 122/2013 Z. z. privind protecția datelor cu caracter personal și modificarea anumitor legi și drepturile persoanelor în cauză nu sunt afectate în nici un fel. 4. Operatorul declară că a luat toate măsurile în temeiul Legii, și vom proteja datele colectate împotriva deteriorării accidentale sau ilegale sau distrugerii, pierderii accidentale, modificării, accesului neautorizat și dezvăluirii precum și împotriva oricăror alte forme de prelucrare neautorizată, în sensul măsurilor luate într-un proiect de securitate. 5. Operatorul se angajează să proceseze date cu caracter personal numai în măsura și în condițiile stabilite în prezenta comunicare. 6. Operatorul declară că nu va furniza informații cu caracter personal altor persoane. Operatorul declară că va colecta informații cu caracter personal în măsura necesară pentru a îndeplini scopul declarat și prelucrate numai în conformitate cu scopul pentru care au fost colectate. 7. Operatorul este obligat să păstreze confidențial datele cu caracter personal pe care le procesează. Obligația de confidențialitate persistă chiar și după ce prelucrarea datelor cu caracter personal sa încheiat. 12. Retragerea din contract 1. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea de bunuri, fără a da nici un motiv, în conformitate cu sec. § 7 alin. 1 din Legea nr. 102/2014 Z.z. privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii prin contract la distanță sau contractele încheiate în afara spațiilor comerciale vânzător și de modificare a anumitor zákonov.Predávajúci este obligat să accepte și să returneze produsul la consumator nu mai târziu în termen de 14 zile de la primirea preț de retragere plătite pentru produs, inclusiv costurile suportate de consumator pentru a comanda bunurile sau serviciile. Costul de returnare a produsului este suportat de consumator. Consumatorul poate retrage din contract, subiectul care este: a) furnizarea de servicii în cazul în care performanța a început cu acordul expres al dome vițel și de consum a spus că a fost informat în mod corespunzător că exprimarea consimțământului pierde dreptul de retragere după furnizarea completă de servicii, și există un serviciu complet furnizat, b) vânzarea de bunuri sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile prețurilor pe piața financiară pe care vânzătorul nu poate influența și care pot apărea în timpul perioadei de retragere, c) vânzarea de bunuri efectuate la cerințele specifice ale bunurilor de consum fabricate pe măsură sau bunuri destinate în mod specific pentru un consumator, d) vânzarea de bunuri supuse rapidă deteriorarea sau distrugerea, e) vânzarea de bunuri închise într-o carcasă de protecție, care nu este potrivit pentru a reveni din cauza protecției sănătății sau din motive de igienă și de ambalare a fost întrerupt după livrare, Page 8 Colectarea de legi ale Republicii Slovace 102/2014 Coll. f) vânzarea de bunuri care pot fi din cauza naturii sale după livrare amestecat inseparabil cu alte bunuri, g) vânzarea de băuturi alcoolice, prețul a fost convenit în momentul încheierii contractului, livrarea, care poate fi efectuată mai devreme de 30 de zile, iar prețul depinde de circulație pe piață, care de control al vânzătorului, h) efectuarea de reparații urgente sau de întreținere pentru care consumatorul a solicitat în mod expres vânzătorului; Nu se aplică contractelor de servicii și contracte de vânzare, altele decât piesele de schimb necesare pentru a efectua reparații sau întreținere bunuri, acestea au fost încheiate în cursul unei vizite de către vânzător la consumator și consumator acestor servicii sau bunuri solicitate anterior i) vânzarea de înregistrări audio, video înregistrări, înregistrări audio, cărți sau programe de calculator vândute într-un caz de protecție în cazul în care consumatorul ambalaje neambalată, j) vânzarea publicațiilor periodice cu excepția acordului de vânzare pentru subscriere și vânzarea de cărți care nu sunt furnizate într-un caz de protecție, k) furnizarea de cazare, altele decât unitatea de cazare scop, transportul de mărfuri, închirieri auto, furnizarea de servicii de catering sau de servicii legate de activități în timpul liber și în conformitate cu care vânzătorul se obligă să furnizeze aceste servicii la momentul convenit sau în termenul convenit, l) furnizarea de conținut electronic diferit pe un suport material, dacă performanța a început cu acordul expres al consumatorului, iar acesta a spus că a fost informat în mod corespunzător că exprimarea consimțământului pierde dreptul de a se retrage din tratat 2. Retragerea cumpărător face scris. La rezilierea contractului de achiziție prin punctul de acești termeni și condiții generale ale cumpărătorului care trece identifică cumpărătorul, numărul de ordine și data, specificarea exactă a produsului, modul în care vânzătorul trebuie să ramburseze contravaloarea primită special, numărul de cont și / sau adresa poștală. Concomitent cu retragerea din contract este obligat să prezinte / trimite / produs furnizor împreună cu accesorii, inclusiv documentația și dovada de plată inițială .În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract și trimite / trimite produsul / vânzător, care ar fi putut fi utilizate în mod rezonabil, situate în produse de ambalare și batjocoritor, reveniți la vânzător la cumpărător a plătit prețul de achiziție pentru produsul menționat la acceptarea obligatorie a ordinului, sau în termen de 14 zile de la primirea rezilierea contractului de vânzare și livrarea produsului către vânzător prin transfer bancar în contul de cumpărători destinate cumpărătorului. 3. Vânzătorul va reveni la cumpărător retragere vigoare prețul de achiziție, inclusiv costurile pe care cumpărătorul suportate în legătură cu ordonarea și livrarea produsului în cazul în care cumpărătorul cu vânzătorul produsului trebuie să prezinte documente justificative privind costurile suportate de către cumpărător efectuate în legătură cu comanda a produsului. 4. Costul cumpărătorului suportate în legătură cu comanda produsului sunt considerate costuri de realizare a comenzilor, în special prețul pentru efectuarea unui apel telefonic, pe care cumpărătorul a făcut o propunere de a încheia un contract de vânzare sau prețul pentru conectarea cumpărătorului site-ul web al vânzătorului, pentru care umple cumpărătorul și să prezinte formularul de comanda de pe site-ul sau de a scrie și trimite e-mail comanda mărfuri. 13. Confidențialitatea Cumpărătorul este obligat să mențină cu strictețe confidențialitatea tuturor informațiilor puse la dispoziție în legătură cu furnizarea de către vânzător, care pot fi luate în considerare în funcție de circumstanțele în mod clar unei activități comerciale secrete care ar trebui să fie menținute ca fiind confidențiale, cu excepția informațiilor Ne sunt cunoscute din surse publice. 14. DISPOZIȚII FINALE 1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica aceste condiții generale de afaceri. Obligație scrise modificări în notificare acești termeni și condiții generale este îndeplinită locație de pe site-ul web al vânzătorului de e-commerce. 2. În cazul în care contractul de cumpărare se încheie în scris, orice modificare trebuie să fie un formu.3 scris. Părțile convin că comunicările dintre ele vor fi efectuate de un raport de e-mail

în. 4. Relațiile care nu sunt reglementate de acești termeni și condiții generale fac obiectul dispozițiilor relevante ale următoarelor legi și regulamente: a. Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii prin contractul la distanță sau contractele încheiate în afara spațiilor comerciale ale vânzătorului și modificarea anumitor zákonovb. Legea nr. 22/2004 Z.z. comerțului electronic și cu privire la modificările Legii nr. 128/2002 Z.z. (Ca modificări aplicabile), c. Legea nr. 250/2007 Z.z. protecția consumatorului și pentru modificarea Legii Consiliului Național Slovac. 372/1990 Coll. privind infracțiuni (ca amendamentele aplicabile), d. Legea nr. 40/1964 Z.z. Codul civil (ca amendamentele aplicabile) .5. Acești termeni și condiții intră în vigoare la este încheiat achiziționarea de cumpărător. 6. În cazul în care consumatorul se retrage din contract, acesta va suporta costurile de returnare a produsului către vânzător, în conformitate cu § 10 alin. 3 din Legea și ar trebui să se retragă din contract la distanță, costurile de returnare a produsului, care, prin natura lor, nu pot fi returnate prin pošty.7. Cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului sau prețul pentru serviciul prestat efectiv de § 10 alin. 5 din Legea în cazul în care consumatorul se retrage din serviciu după ce vânzătorul a acordat consimțământul explicit în conformitate cu § 4 ODS. 6, zákona.8. Codul de conduită furnizor sa.9. Durata contractului - pe durata perioadei de garanție, condițiile de reziliere a contractului sunt uvedené.10 mai mari. Posibile soluții pentru litigiul poate fi soluționat în afara instanței de comun acord. 11. Dreptul de proprietate al contractului va trece la cumpărător până la plata tuturor plăților menționate în zmluve.POUČENIE consumatorilor exercita dreptul de a se retrage din tratat 1. Dreptul de retragere zmluvy.Máte dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a da nici un motiv, in termen de 14 dní.Lehota de retragere expiră după 14 zile de la primirea produsului. Pentru a-și exercita dreptul de retragere ne informați cu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract declarație neechivocă (de exemplu, scrisoare scrisă trimisă prin poștă, fax sau e-mail) la adresa: info@3dhodiny.skNa acest scop, puteți folosi modelul de formular de retragere, care pot fi găsite la: Sentop, Ltd., Oravský Podzámok 288, 027 41 Oravský Podzámok, ID: 46835318, info@3dhodiny.sk sau la: http://www.3dhodiny.sk/dokumenty/odstupenieodzmluvy.pdfLehota pe retragere se menține, în cazul în care trimite o notificare de exercitare a dreptului de retragere înainte de expirarea termenului de retragere din tratat 2. Consecințele retragerii de la retragerea zmluvy.Po va rambursa orice plăți pe care le-ați făcut în legătură cu încheierea contractului, în special prețul de achiziție, inclusiv costurile de expediere a mărfurilor Vám.Platby vor fi returnate fără întârziere, în termen de 14 zile de la data la care vom primi notificarea de retragere din prezentul contract. Plata acestora se va face în același mod în care ați folosit plata, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel de plată, fără a percepe nici o poplatkov.3 suplimentară. Dacă sunteți interesat, puteți completa și trimite modelul formularul de retragere a contractului sau orice altă declarație neechivocă de retragere și electronic prin intermediul site-ului nostru: http://www.3dhodiny.sk/dokumenty/odstupenieodzmluvy.pdf .Dacă utilizați această opțiune , acceptarea de retragere va fi confirmată fără întârziere, pe un suport durabil (de exemplu, e-mail) .4. Termenul se consideră a fi respectate în cazul în care vă trimite înapoi produsul înainte de expirarea lehoty.Zodpovedáte 14 zile doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea el, altele decât ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produktu.5. Informațiile furnizate în această orientare sunt parte integrantă a contractului la distanță sau contractele încheiate în afara spațiilor comerciale vânzător și pot fi modificate numai cu acordul expres al ambele parties.6 Contractante. Cumpărători, trimiterea comenzilor si apasand „ordinul cu obligația de a plăti“ confirmă în mod expres că el a fost familiarizat cu faptul că ordinea implică obligația de a plăti prețul. 7. Vânzătorul imediat după încheierea contractului la distanță, cel mai târziu, împreună cu furnizarea de bunuri, oferă consumatorului o confirmare a contractului pe un suport durabil. Confirmarea include: - toate informațiile specificate în § 3 ODS. 1 din Legea în cazul în care vânzătorul nu a furnizat aceste informații consumatorului pe un suport durabil înainte de încheierea contractului la distanță. 8. Cumpărătorul poate anula contractul, din care subiectul este livrarea produsului, chiar înainte de începerea perioadei de zmluvy.9 de retragere. Cumpărătorul poate exercita dreptul de retragere în conformitate cu § 7 ODS. 1 din Legea de către vânzător în formă de hârtie sau sub formă de înregistrare pe un alt suport durabil; în cazul în care contractul a fost încheiat verbal, aplicarea dreptului de retragere consumatorului doar orice declarație formulată în mod clar exprima consumatorilor vol

u retrageți din contract. Consumatorul poate folosi formularul de retragere care îi este dat de către vânzător10. Perioada de așteptare este considerată a fi menținută în cazul în care notificarea de retragere a fost trimisă vânzătorului cel târziu în ultima zi a perioadei în temeiul articolului 7 alineatul 1 din Lege.11. Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere este suportată de cumpărător. Obligațiile vânzătorului cu privire la retragere1. Vanzatorul, fără întârziere, în termen de 14 zile de la livrare de notificare de retragere a cumpărătorului de a returna toate plățile primite de acesta în conformitate cu contractul sau în legătură cu acestea; acest lucru nu aduce atingere prevederilor secțiunii 8 alin. 5.zákona.2. Vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului plățile prevăzute la alin. (1) în același mod pe care consumatorul la folosit pentru plata sa. Acest lucru nu aduce atingere dreptului cumpărătorului de a conveni cu vânzătorul asupra unei alte metode de plată, în cazul în care nu se percep taxe suplimentare în raport cu cumpărătorul. Vânzătorul nu este obligat să plătească costul suplimentar pentru cumpărător în cazul în care cumpărătorul a optat în mod expres pentru o altă metodă de livrare decât metoda cea mai puțin costisitoare convenționale de livrare oferite de către vânzător. Costurile suplimentare reprezintă diferența dintre costurile de livrare alese de cumpărător și costul celei mai ieftine metode comune de livrare oferite de vânzător. La terminare, subiectul care este vânzarea produsului, vânzătorul nu este obligat să restituie cumpărătorului plata menționată la alineatul 1, înainte de bunurile sale sunt livrate sau consumatorul a furnizat dovezi pentru a trimite înapoi bunurile către vânzător, cu excepția cazului în vânzătorul sugerează să recupereze bunurile personal sau prin el persoană mandatată. Obligațiile consumatorilor și autorizațiile la retragere1. Cumpărătorul este obligat să trimită produsul înapoi vânzătorului în termen de 14 zile de la data retragerii sau să îl predea vânzătorului. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul sugerează că va lua produsul personal sau printr-o persoană autorizată să facă acest lucru. Termenul menționat la prima teză se consideră păstrat dacă produsul a fost expediat pentru expediere cel târziu în ultima zi a perioadei.2. La reziliere, cumpărătorul va suporta numai costul de returnare a bunurilor vânzătorului sau persoanei împuternicite de vânzător să preia bunurile. Acest lucru nu se aplică în cazul în care vânzătorul a fost de acord să îl suporte el însuși sau dacă nu și-a îndeplinit obligația prevăzută de § 3 alin. 1 punct. i) din Act.3. Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produsului, care a fost creat ca urmare a unor astfel de tratament a bunurilor care sunt în afara tratamentului necesar pentru a stabili caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor. Cumpărătorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produsului în cazul în care vânzătorul nu a respectat obligațiile de raportare privind dreptul consumatorului de a anula contractul în conformitate cu § 3 Subs. 1 punct. h) din Legea

În Oravský Podzámok, 28.02.2018