Procedura de reclamații (răspunderea pentru defecte, pretenții de garanție)


1. În cazul în care mărfurile de defect pot fi înlăturate, cumpărătorul are dreptul de a fi liber, în timp util și îndepărtat în mod corespunzător. Vânzătorul este obligat defectul eliminate cu promptitudine. Acest lucru nu se aplică în cazul vieții redusă pentru servicii sau executarea de bunuri sau uzura normală a mărfurilor în primul rând baterii și lămpi fluorescente.

2. Cumpărătorul poate, în loc eliminarea defectelor necesită înlocuirea mărfurilor sau dacă defectul se referă numai la mărfurile, înlocuiți componentele, în cazul în care echipa nu are ca rezultat costuri nejustificate pentru vânzător pentru prețul mărfurilor sau gravitatea defectului.

3. Vânzătorul poate întotdeauna în loc de a elimina defectele înlocui produsele deteriorate să fie în stare bună, în cazul în care cumpărătorul nu cauzează probleme serioase.

4. În cazul în care mărfurile defect nu pot fi înlăturate și care împiedică mărfurile să fie utilizate în mod corespunzător ca un lucru fără cusur, cumpărătorul are dreptul de a face schimb bunurile sau are dreptul de a se retrage din contract. Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului, deși în cazul unor defecte detașabile, dar cumpărătorul nu este pentru apariția defectului repetat după reparație sau din cauza unui număr mai mare de mărfuri neconforme datorate în mod corespunzător.

5. În cazul altor defecte inamovibili, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă din prețul mărfurilor.

6. Vânzătorul cumpărătorului a aflat drepturile asupra ei din gură. § 622 din Codul civil (secțiunea 8.1-8.3 a acestor condiții de afaceri și reclamații), precum și dreptul la ea din gură. § 623 din Codul civil (punctul 8.4 la 5.8 din acești termeni de afaceri și reclamații) prin plasarea acestor condiții comerciale, precum și plângerea către vânzători și cumpărători de e-commerce de sub-pagini au avut posibilitatea de a le citi în timp înainte de a face o comanda.

7. Vânzătorul este răspunzător pentru defectele mărfurilor în conformitate cu reglementările în vigoare ale Republicii Slovace și cumpărătorul trebuie să facă o cerere de către vânzător sau de către persoana desemnată. Informații identificarea persoanelor și a locurilor de service pentru client service sunt listate pe partea din spate a cardului de garanție sau contactați distribuitorul cumpărătorului, la cerere, prin telefon sau e-mail.

8. Manipularea plângerilor sunt acoperite printr-o procedură de plângere vânzător validă, că art. 8 din aceste condiții de afaceri și reclamații. Cumpărători, a avut o notificare corespunzătoare a procedurii de reclamație și informat cu privire la condițiile și modul de revendicare a bunurilor, inclusiv informații cu privire la cazul în care o plângere poate fi aplicată și efectuarea reparațiilor de garanție în conformitate cu sec. § 18. 1 din Legea nr. 250/2007 pentru. afară. protecția consumatorului și modificarea Consiliului Național al Republicii Slovace. 372/1990 Coll. privind contravenții, astfel cum a fost modificată ( "Legea"), în timp, înainte de încheierea contractului, prin plasarea acestor condiții comerciale, precum și plângerea către vânzători și cumpărători de e-commerce sub-pagini au avut posibilitatea de a avea timp înainte de trimiterea comenzii citit.

9. Procedura de reclamații se aplică bunurilor achiziționate de către cumpărător de la vânzător sub forma de e-commerce furnizor de e-commerce site-ul web.

10. Cumpărătorul are dreptul de a aplica răspunderea vânzătorului pentru lipsa de conformitate se referă numai la mărfurile care prezintă defecte, pentru care producătorul, furnizorul sau vânzătorul, acesta este acoperit de garanție și au fost achiziționate de la vânzător.

11. În cazul în care un produs are defecte, cumpărătorul are dreptul de a pretinde furnizor în circulație, în conformitate cu sec. § 18. 2 din actul, astfel încât să livreze bunurile în serviciu vânzătorului și vânzătorul livrează expresia voinței cumpărătorului de a-și exercita drepturile sale în temeiul articolului 8 alineatele 1 la 5 din aceste plângeri și condiții comerciale ( "avizul de depunere a unei plângeri"), de exemplu. Sub formă de formularul completat pentru plângerile care este plasat pe e-commerce furnizor corespunzător de sub-pagini. vânzător recomandat mărfurilor atunci când acestea au fost trimiterea de plângere pentru a asigura. COD Transporturile vânzătorul acceptă. cumpărătorul este obligat să notificarea privind exercitarea creanței da într-adevăr toate informațiile necesare, în special specii de forma unor pete și amploarea defectelor mărfurilor, cumpărătorii vor indica, de asemenea, care a drepturilor lor în temeiul dispoziției. § 622 și 633 din Codul civil pentru a aplica. cumpărătorul are dreptul să solicite și persoana autorizată de către producătorul bunurilor pentru a efectua reparații de garanție ( "persoana desemnată") . Lista persoanelor desemnate enumerate în fișa de garanție și trimite-l către cumpărător la cererea vânzătorului.

12. Persoana de vânzător sau cumpărător desemnat eliberează un certificat de depunere a unei plângeri a mărfurilor într-o formă corespunzătoare, aleasă de către vânzător, de exemplu. sub formă de e-mail sau în scris, care este necesară pentru a identifica defectele reclamate în bunuri, și încă o dată instrui consumatorii cu privire la drepturile lor, să îndeplinească obligațiile care îi revin în temeiul articolului 8 primul punct treime din aceste condiții de afaceri și reclamații (ust. § 622 Codul civil) și dreptul la acesta în temeiul articolului 8 alineatele 4 și 5 ale acestor condiții de afaceri și reclamații (Ust. § 623 din Codul civil). În cazul în care cererea este pus în aplicare prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, vânzătorul j e confirmare obligatorie a depunerii unei plângeri livrate cumpărătorului imediat; În cazul în care nu se poate livra imediat certificatul, acesta trebuie să fie livrate fără întârzieri nejustificate, cel târziu, împreună cu dovada soluționării cererii; confirmarea depunerii unei plângeri nu poate fi livrat în cazul în care cumpărătorul are posibilitatea de a demonstra o plângere de către un alt drum.

13. Cumpărătorul are dreptul să decidă care dintre drepturile sale în temeiul dispoziției menționate. § 622 și gura. § 623 din Codul civil se aplică, și are obligația de a raporta imediat decizia de a vânzătorului. În baza deciziei cumpărătorului, care a drepturilor lor în temeiul dispoziției menționate. § 622 și gura. § 623 din Codul civil se aplică, vânzătorul sau desti- determină metoda de plângere în conformitate cu sec. § 2. m) din Legea imediat, în cazuri complicate, în termen de 3 zile de la începerea procedurii de plângere, în cazuri justificate, în special în cazul în care o evaluare tehnică complexă a stării mărfurilor în termen de 30 de zile de la data procedurii de reclamație. După determinarea metodei de furnizor sau de reclamații nominalizate Cererile vor fi soluționate imediat, atunci când este cazul, o plângere poate dota mai târziu. Contestația nu durează mai mult de 30 de zile de la data cererii. La expirarea termenului de soluționare a cererii, consumatorul are dreptul de a anula contractul sau dreptul de a face schimb bunurile pentru nou bunuri.

14. În cazul în care cumpărătorul pretinde mărfurilor, se aplică pentru primele 12 luni ale contractului de cumpărare, vânzătorul poate soluționa plângerea respinsă numai pe baza avizului experților sau avizul emis de autorizat, notificat sau persoană acreditată sau opinia persoanei desemnate (denumită în continuare "evaluarea expert al mărfurilor"). Oricare ar fi rezultatul judecății experților nu poate solicita vânzătorului cumpărătorului plata cheltuielilor de rapoarte de expertiză privind bunuri, sau alte costuri legate de bunuri evaluării experților

15. În cazul în care produsele de reclamații cumpărător va fi de 12 luni de la data contractului de cumpărare și vânzătorul l-au respins, persoana care a echipat plângere, este o dovadă obligatorie a unei plângeri pentru a indica care cumpărătorul poate trimite produsul la judecata profesională. În cazul în care cumpărătorul va trimite bunurile la expertiza persoanei desemnate pentru care dovada soluționării cererii, costul expertizelor asupra mărfurilor, precum și toate celelalte cheltuieli aferente suportate în mod rezonabil, sunt suportate de către vânzător, indiferent de hotărârea expertului rezultat. În cazul în care evaluarea expertului cumpărător arată răspunderea vânzătorului pentru bunurile reclamate de defect poate fi revendicat aplicate din nou; în timpul executării rapoartelor de expertiză privind bunurile, perioada de garanție se suspendă. Vânzătorul este obligat să restituie cumpărătorului în termen de 14 zile de la data depunerii plângerii din nou toate costurile expertizelor asupra bunurilor, precum și toate costurile aferente suportate în mod rezonabil. Re-a depus plângere nu poate refuza.

16. Cumpărătorul îi este permis să-și exercite dreptul de răspundere pentru defectele de care vânzătorul la momentul încheierii anunțului de participare sau care, având în vedere circumstanțele în care se încheie contractul de achiziție, a avut știu.

17. Vânzătorul își rezervă dreptul de a înlocui produsele deteriorate pentru alte bunuri în stare bună, cu aceiași parametri tehnici sau mai bine în cazul în care cumpărătorul nu cauzează dificultate gravă.

18. Vanzatorul nu este responsabil pentru defectele mărfurilor:

A). în cazul unei erori evidente de către cumpărător pentru a verifica inspecția loturilor în momentul livrării și nu au fost notificate reprezentantului vânzătorului, în conformitate cu secțiunea 5.8 aceste plângeri și condiții de afaceri,

B). În cazul în care cumpărătorul și-a exercitat dreptul privind răspunderea vânzătorului pentru mărfurile defecte de la sfârșitul garanției mărfurilor perioada

C). în cazul în care mărfurile defecte de defecțiuni mecanice la mărfurile de către cumpărător,

D). În cazul în care defectul mărfurilor cauzate de utilizarea mărfurilor în condiții care nu se potrivesc intensitatea lor, umiditatea, efectele mecanice ale produselor ecologice chimice și,

E.), în cazul în care bunurile de defect care rezultă din manipularea necorespunzătoare, operarea sau incapacitatea de a avea grijă de mărfuri,

F). în cazul în care mărfurile defect originea deteriorare a bunurilor la sarcină excesivă, sau de a folosi contrar condițiilor specificate în documentația sau principiile generale utilizarea bunurilor,

G). În cazul în care mărfurile defect originea daune inevitabile bunurilor și / sau evenimente imprevizibile

H). În cazul în care defectul a apărut mărfuri deteriorate distrugerii accidentale și de deteriorare accidentală,

I). În cazul în care mărfurile de defect care rezultă din manipularea necorespunzătoare, deteriorarea apă, foc, electricitatea statică și atmosferice sau de altă forță majoră,

J). În cazul în care mărfurile defect originea interferența cu mărfurile la persoane neautorizate

19. Vânzătorul este obligat să soluționeze plângerea și a încheiat procedura de plângere în următoarele moduri:

A). predarea bunurilor reparate

B). schimbul de mărfuri,

C). rambursa prețul de achiziție,

D). plata unei reducere corespunzătoare din prețul mărfurilor,

E). o notificare scrisă la acceptarea de către vânzător a unei anumite tranzacții,

F). motive bunuri de respingere a cererii.

20. Vânzătorul este obligat să cum să identifice plângerea și privind echipamentele plângerea ei cumpărătorului într-un document scris în termen de 30 de zile de la depunerea plângerii în persoană, printr-o poștale, curier și serviciul de livrare.

21. Rezultatul plângerii va notifica cumpărătorul vânzătorul imediat după procedura de reclamație prin telefon sau e-mail, în timp ce el va fi cu resp bunuri. prin serviciul de e-mail a plângere echipamentelo

22. Perioada de garanție este de 24 de luni de la data primirii bunurilor. Acest lucru se aplică, cu excepția cazului stabilit pentru anumite cazuri perioada de garanție.

23. Perioada de garanție se prelungește cu o perioadă în care cumpărătorul poate utiliza bunurile de garanție de reparații datorate bunuri.

24. În cazurile în care mărfurile la care cumpărătorul primește un nou document, care va conține informații cu privire la schimbul de mărfuri, precum și orice alte plângeri se aplică unui contract de cumpărare și dovada acestei plângeri. În cazul schimbului de mărfuri pentru o nouă perioadă de garanție începe să curgă din nou de la primirea de noi produse, dar numai pentru noul bunuri.

25. În ceea ce privește un defect detașabil, cererea va fi echipată în conformitate cu decizia cumpărătorului, după cum urmează:

A). garanțiile de vânzător pentru a remedia defectul sau schimburi.

B). Vanzatorul va înlocui bunurile deteriorate

 

26. Vânzător deteriorate bunuri. În ceea ce privește defectul amovibil și cumpărătorul determină fără întârziere, în conformitate cu articolul 8 punctul 15 din aceste plângeri și condiții de modul în care plângerea este de a fi montat, cererea vânzătorului eliminarea defecte dota.

27. În cazul în care este un defect care nu poate fi înlăturat, sau unul, de mai multe ori repetate un defect detașabil, sau un număr mai mare de diferite defecte detașabile, care împiedică mărfurile să fie utilizate în mod corespunzător, fără astfel de defecte, răspund vânzătorului în funcție de decizia plângerii cumpărătorului după cum urmează:

A). schimbul de mărfuri pentru alte mărfuri funcționale identice sau mai bune parametri tehnici, sau

B). în cazul în care vânzătorul nu poate efectua schimbul de mărfuri pentru alte, soluționează cererea de rambursare a mărfuri prețul de cumpărare.

28. În cazul în care este un defect care nu poate fi înlăturat, sau unul de mai multe ori un defect detașabil repetate, sau un număr mai mare de diferite defecte detașabile, care împiedică mărfurile să fie utilizate în mod corespunzător, fără astfel de defecte, iar cumpărătorul determină imediat, în conformitate cu articolul 8 punctul 15 aceste plângeri și condiții de modul în care plângerea este de a fi montat, cererea vânzătorul echipează schimbul de mărfuri pentru alte mărfuri funcționale identice sau mai bine parametru tehnică.

29. Plângerea se aplică numai la defecte în declarația de cerere și aplicarea certificatului de depunere mărfurilor unei plângeri în temeiul articolului 8 punctul 14 din aceste plângeri și condiţii comerțului.

30. În scopul revendicărilor, de mai multe ori repetat defect amovibil considerat a fi apariția uneia dintre defectele detașabile de mai mult de două ori.

31. În sensul cererii este pentru un număr mai mare de diferite defecte detașabile apariție este considerată mai mult de trei defecte detașabile diferite în același timp.

32. Cumpărător autorizat pentru plângerile este lipsa de conformitate după ce a exercitat dreptul său și a cerut vânzătorului pentru a elimina defectele mărfurilor prin articolul 8 alineatul 1 din aceste plângeri și condiții de vânzare și consumate, indiferent de rezultatul plângerii din nou, nu are dreptul la aceeași unică un defect (defect care nu este de același tip) se aplică plângerea în mod repetat.

33. Prevederile art. 8 din aceste plângeri și a condițiilor de afaceri în mod expres nu se aplică entităților care nu corespund definiției consumatorului dată în dispozițiile. § 2. a) din Legea.